2016-09-23
“Занапастити природу не можна.
Можна лише загинути разом з нею”
Ж. І. Кусто
Екологічне виховання молодого покоління сьогодні є надзвичайно актуальним. Якщо від часів епохи Відродження людину вважали підкорювачем і центром світу, то нині науковці визначають істинне призначення людини – бути органічною частиною природи, жити та діяти за її законами, а перетворення навколишнього світу має здійснюватись не стихійно, а з урахуванням об’єктивних законів природи, прогнозу побічних впливів. Це може забезпечити лише людина, яка усвідомила універсальну цінність природи, необхідність раціонального використання її ресурсів та готова брати активну участь у розв’язанні екологічних проблем. Тому завданням нашої школи є виховання в кожного учня свідомого ставлення до природи, почуття відповідальності за довкілля як загальнолюдську цінність.
З метою поліпшення благоустрою та санітарного стану навколишнього середовища в Сущанській ЗОШ І – ІІ ступенів з 15 вересня по 15 жовтня проводиться осінній місячник благоустрою території школи.
Створено організаційний комітет місячника у складі:
Голова комітету – Бура Т. П. – в. о. директора школи;
Пономаренко В. О. – педагог-організатор;
Прокопенко В. І. – вчитель біології;
Пономаренко В. С. – працівник по впорядкуванню території школи.
Заходи проводяться згідно плану. Вся шкільна родина бере активну участь у цій важливій справі.
У п’ятницю 23 вересня були впорядковані, приведені до належного естетичного та санітарного стану навчальні території, клумби, спортивні майданчики. Участь у заході взяли учні 4, 8, 9 класів, а також вчителі, працівники школи та батьки.
5 жовтня учні школи разом із жителями села візьмуть участь у благоустрої території меморіалу учасників Другої світової війни.
На уроках і в позаурочний час вчителі приділяють особливу увагу систематичному формуванню екологічної культури учнів. Вчителі знайомлять учнів з екологічними проблемами та шляхами їх розв’язання. Вчителі виступають у ролі доброзичливих наставників, створюють атмосферу співпраці, стимулюють дітей до активності, самостійності, продуктивної діяльності та творчості.